Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
samochodzie o klasycznym układzie zespołów (silnik z przodu, napęd na oś tylną) dla uzyskania równie obszernego wnętrza trzeba by rozstaw osi przedłużyć o ok. 15 cm.
Drugim rozwiązaniem, które przyczyniło się do sukcesu tej konstrukcji jest użycie niezależnego zawieszenia kół tylnych już w modelu podstawowym, limuzynie czy też coupe. Oś sztywna, nawet nie napędzana, byłaby zapewne tańsza, ale uniemożliwiłaby tak niskie poprowadzenie podłogi.
Siedzenie tylne jest, tak jak to praktykuje od 1984 soku Skoda w swych modelach tylnosilnikowych, dzielone na dwie części. I oczywiście daje się zupełnie niezależnie rozkładać. Pozwala to na przewożenie trzech osób i dosyć długich przedmiotów, choć nie
samochodzie o klasycznym układzie zespołów (silnik z przodu, napęd na oś tylną) dla uzyskania równie obszernego wnętrza trzeba by rozstaw osi przedłużyć o ok. 15 cm. <br>Drugim rozwiązaniem, które przyczyniło się do sukcesu tej konstrukcji jest użycie niezależnego zawieszenia kół tylnych już w modelu podstawowym, limuzynie czy też coupe. Oś sztywna, nawet nie napędzana, byłaby zapewne tańsza, ale uniemożliwiłaby tak niskie poprowadzenie podłogi. <br>Siedzenie tylne jest, tak jak to praktykuje od 1984 soku Skoda w swych modelach tylnosilnikowych, dzielone na dwie części. I oczywiście daje się zupełnie niezależnie rozkładać. Pozwala to na przewożenie trzech osób i dosyć długich przedmiotów, choć nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego