Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynki krajów UE o wyższych cenach, uzyskają dodatkowe korzyści. Zwiększanie udziałów w rynku Unii Europejskiej w celu poprawy pozycji przedsiębiorstw tam działających jest możliwe w różny sposób. Może to polegać na:
- wykupach i przejęciach firm konkurencyjnych,
- tworzeniu różnorodnych aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami,
- dokonywaniu zmian w tworzeniu segmentów rynkowych w taki sposób, by uzyskać większe udziały w segmentach nabywców na nowo ukształtowanych.

3.3. Analiza pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym na rynku wg M. Portera

Zgodnie z koncepcją M. Portera, ustalanie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku polega na ukazaniu go w otoczeniu. W tym celu określa się podstawowe siły konkurencyjne, działające w
rynki krajów UE o wyższych cenach, uzyskają dodatkowe korzyści. Zwiększanie udziałów w rynku Unii Europejskiej w celu poprawy pozycji przedsiębiorstw tam działających jest możliwe w różny sposób. Może to polegać na:<br>- wykupach i przejęciach firm konkurencyjnych,<br>- tworzeniu różnorodnych aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami,<br>- dokonywaniu zmian w tworzeniu segmentów rynkowych w taki sposób, by uzyskać większe udziały w segmentach nabywców na nowo ukształtowanych.<br><br>&lt;tit&gt;3.3. Analiza pozycji przedsiębiorstwa w otoczeniu konkurencyjnym na rynku wg M. Portera&lt;/&gt;<br><br>Zgodnie z koncepcją M. Portera, ustalanie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku polega na ukazaniu go w otoczeniu. W tym celu określa się podstawowe siły konkurencyjne, działające w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego