Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
9 zł, tylko dochodzi do tego 99 groszy.
W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje się powodem, dla którego warto wybrać się na zakupy.
Zakupy w hipermarketach są tanie. Sklepy te przedkładają obrót nad marżę. Z reguły klient i tak zawsze wydaje więcej, niż zaplanował. Mając wielki wybór towarów, zachętę w postaci haseł: "tylko u nas najtaniej", "wielka obniżka", "wszystkie towary po niższej cenie" kupuje wiele rzeczy, które w danym momencie nie są mu potrzebne. Robi zakupy na zapas
9 zł, tylko dochodzi do tego 99 groszy.<br>W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje się powodem, dla którego warto wybrać się na zakupy.<br>Zakupy w hipermarketach są tanie. Sklepy te przedkładają obrót nad marżę. Z reguły klient i tak zawsze wydaje więcej, niż zaplanował. Mając wielki wybór towarów, zachętę w postaci haseł: "tylko u nas najtaniej", "wielka obniżka", "wszystkie towary po niższej cenie" kupuje wiele rzeczy, które w danym momencie nie są mu potrzebne. Robi zakupy na zapas
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego