Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1999
pracowników przy jak najniższym koszcie.
Poradnik "Personel od A do Z" napisany jest przystępnym językiem, wyjaśnia wszelkie zawiłości i problemy, z którymi stykasz się na co dzień. Na ponad 500 stronach podaje praktyczne informacje, metody postępowania, ostrzega przed błędami.
Aby łatwo znaleźć interesujące Cię zagadnienia masz do dyspozycji szczegółowy indeks tematyczny. Poradnik wydany jest w formie segregatora z wymiennymi kartami i co 6-8 tygodni jest uzupełniany i aktualizowany.
Do pracy nad poradnikiem "Personel od A do Z" zaprosiłem najlepszych fachowców. Nad wysokim poziomem merytorycznym czuwają wybitni specjaliści - dr Małgorzata Gersdorf i dr hab. Krzysztof Rączka oraz Rada Konsultacyjna, złożona z
pracowników przy jak najniższym koszcie.<br>Poradnik "Personel od A do Z" napisany jest przystępnym językiem, wyjaśnia wszelkie zawiłości i problemy, z którymi stykasz się na co dzień. Na ponad 500 stronach podaje praktyczne informacje, metody postępowania, ostrzega przed błędami.<br>Aby łatwo znaleźć interesujące Cię zagadnienia masz do dyspozycji szczegółowy indeks tematyczny. Poradnik wydany jest w formie segregatora z wymiennymi kartami i co 6-8 tygodni jest uzupełniany i aktualizowany.<br>Do pracy nad poradnikiem "Personel od A do Z" zaprosiłem najlepszych fachowców. Nad wysokim poziomem merytorycznym czuwają wybitni specjaliści - dr Małgorzata Gersdorf i dr hab. Krzysztof Rączka oraz Rada Konsultacyjna, złożona z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego