Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
tworzenia wizerunku produktu, który ma wpływać na decyzje konsumenckie, istotna jest świadomość typologii produktów wynikająca z charakteru ich nabycia oraz podejmowania decyzji o zakupie. Impulsywny, nawykowy lub racjonalny typ aktu zakupu w sposób nadrzędny określa istotność typowych cech tworzących wizerunek produktu oraz ich ilość. W razie nieracjonalnego zakupu produktów istnieje tendencja do tworzenia wizerunków opartych na niewielkiej liczbie cech o silnym ładunku emocjonalnym. W przypadku produktów nabywanych racjonalnie obrazy cechuje większa złożoność, a cechy istotnie różnią się ważnością, tworząc określoną hierarchię. Ilość cech tworzących obraz produktu zależy zatem od przebiegu decyzji zakupu.
Praca nad wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy
tworzenia wizerunku produktu, który ma wpływać na decyzje konsumenckie, istotna jest świadomość typologii produktów wynikająca z charakteru ich nabycia oraz podejmowania decyzji o zakupie. Impulsywny, nawykowy lub racjonalny typ aktu zakupu w sposób nadrzędny określa istotność typowych cech tworzących wizerunek produktu oraz ich ilość. W razie nieracjonalnego zakupu produktów istnieje tendencja do tworzenia wizerunków opartych na niewielkiej liczbie cech o silnym ładunku emocjonalnym. W przypadku produktów nabywanych racjonalnie obrazy cechuje większa złożoność, a cechy istotnie różnią się ważnością, tworząc określoną hierarchię. Ilość cech tworzących obraz produktu zależy zatem od przebiegu decyzji zakupu. <br>Praca nad wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego