Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie ekspozycji końcowych. Ponadto, tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za
zależą od kombinacji dyspozycji podmiotu, sytuacji odbioru komunikatu, struktury przekazów reklamowych oraz sposobu ich emitowania i powinny kształtować się odmiennie na poszczególnych etapach kampanii reklamowej. Za podstawowe różnice między czynnikami decydującymi o skuteczności przetwarzania ciągów komunikatów reklamowych w poszczególnych stadiach kampanii (czyli etapach tworzenia się postawy wobec desygnatu) przyjąć można tendencje do przetwarzania informacji na poziomie automatycznym w trakcie ekspozycji początkowych i kontrolowanych w czasie ekspozycji końcowych. Ponadto, tendencja do przetwarzania informacji na poziomie cech niesemantycznych w trakcie początkowych ekspozycji oraz tendencja do przetwarzania zapisu informacji na poziomie cech semantycznych podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego