Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
z sobą niebezpieczeństwo uzyskania przez badaną osobę wyniku obciążonego, a wielkość owego obciążenia (ang. bias) będzie funkcją niezgodności rzeczywiście badanych za pomocą testu osiągnięć szkolnych treści (np. aktualnie realizowanego programu nauczania matematyki w klasie X) z treścią jego pozycji odnoszących się do programu nauczania matematyki, który był aktualny wówczas, gdy test ten powstawał. Wyraźnie zostało to ujęte w standardzie E12.3: "Jeśli w podręczniku testowym określa się związek pozycji testowych z przedmiotem nauczania (lub innym - Ťźródłem treściť), należy podać, kiedy został opracowany program tego przedmiotu" oraz w standardzie E12.4: "Jeżeli jakiś test jest traktowany jako trafny treściowo dla określonego zawodu
z sobą niebezpieczeństwo uzyskania przez badaną osobę wyniku obciążonego, a wielkość owego obciążenia (ang. bias) będzie funkcją niezgodności rzeczywiście badanych za pomocą testu osiągnięć szkolnych treści (np. aktualnie realizowanego programu nauczania matematyki w klasie X) z treścią jego pozycji odnoszących się do programu nauczania matematyki, który był aktualny wówczas, gdy test ten powstawał. Wyraźnie zostało to ujęte w standardzie E12.3: "Jeśli w podręczniku testowym określa się związek pozycji testowych z przedmiotem nauczania (lub innym - Ťźródłem treściť), należy podać, kiedy został opracowany program tego przedmiotu" oraz w standardzie E12.4: "Jeżeli jakiś test jest traktowany jako trafny treściowo dla określonego zawodu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego