Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
obserwujemy od kilku lat. Badania pokazują też, że nasze zachowania zakupowe i wybory między ceną a jakością (kojarzoną z marką) zależą od rodzaju kupowanych towarów. Przy kupnie produktów codziennego użytku głównie ceną kieruje się aż 90 proc. Polaków. Kupując żywność, 20 proc. zwraca uwagę na markę, przy zakupie odzieży i tkanin 21 proc., co trzeci Polak preferuje markowe środki piorące i czystości (33 proc.), a prawie dwie piąte (39 proc.) woli markowy sprzęt AGD i narzędzi. Najwięcej, bo prawie co drugi (46 proc.) Polak wybiera markowy sprzęt elektroniczny. Jednak w żadnej kategorii produkty markowe nie zwyciężyły z niemarkowymi.
prac. Teresa Szczurowska
obserwujemy od kilku lat. Badania pokazują też, że nasze zachowania zakupowe i wybory między ceną a jakością (kojarzoną z marką) zależą od rodzaju kupowanych towarów. Przy kupnie produktów codziennego użytku głównie ceną kieruje się aż 90 proc. Polaków. Kupując żywność, 20 proc. zwraca uwagę na markę, przy zakupie odzieży i tkanin 21 proc., co trzeci Polak preferuje markowe środki piorące i czystości (33 proc.), a prawie dwie piąte (39 proc.) woli markowy sprzęt AGD i narzędzi. Najwięcej, bo prawie co drugi (46 proc.) Polak wybiera markowy sprzęt elektroniczny. Jednak w żadnej kategorii produkty markowe nie zwyciężyły z niemarkowymi.<br>prac. Teresa Szczurowska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego