Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Rozwój systemów franchisingowych w handlu obserwuje się także w krajach o tradycyjnej strukturze dystrybucji, jak Włochy, Hiszpania i Portugalia. Istotne miejsce w systemach dystrybucji krajów Unii Europejskiej mają firmy handlu hurtowego. Ich udział w obrotach całości handlu tych krajów wynosi 58%. Ich rola jest nieco mniejsza, niż w Japonii, gdzie tradycyjnie hurtownicy mają szczególne znaczenie w systemie handlu.
Firmy hurtowe odgrywają ważną rolę w transakcjach eksportowo-importowych krajów Unii Europejskiej. Ponieważ brak jest całościowych danych na ten temat w odniesieniu do UE, można posłużyć się przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu
Rozwój systemów franchisingowych w handlu obserwuje się także w krajach o tradycyjnej strukturze dystrybucji, jak Włochy, Hiszpania i Portugalia. Istotne miejsce w systemach dystrybucji krajów Unii Europejskiej mają firmy handlu hurtowego. Ich udział w obrotach całości handlu tych krajów wynosi 58%. Ich rola jest nieco mniejsza, niż w Japonii, gdzie tradycyjnie hurtownicy mają szczególne znaczenie w systemie handlu.<br>Firmy hurtowe odgrywają ważną rolę w transakcjach eksportowo-importowych krajów Unii Europejskiej. Ponieważ brak jest całościowych danych na ten temat w odniesieniu do UE, można posłużyć się przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego