Tylna przerzutka SRAM Centera</><br>Opis: <orig>pantograf</> przerzutki wykonany jest z termoplastu zbrojonego włóknem szklanym, wózek częściowo ze stali, a częściowo z termoplastu. Kółka mają po 10 zębów, niestety nie są uszczelnione. "Plastikowe" części są bardzo masywne-rekompensuje to mniejszą wytrzymałość materiału.<br>Masa: 270g<br>Długość testu: 2000 km<br>Warunki prowadzenia: jazdy treningowe w grudniu, styczniu i lutym, średnio 30-50 km dziennie, błoto, śnieg<br>Zanotowane usterki i problemy: widoczne zużycie łożyska dolnej rolki, niewielkie luzy<br>Wrażenia z jazdy i ocena: przerzutka działa niezawodnie niezależnie od stanu zabrudzenia, zmiana biegów jest płynna, nawet pod obciążeniem, jednak jest dość głośna. Zrzucanie łańcucha na mniejsze