Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
dźwignię 15 i zabezpieczoną nakrętką 16.
Dźwignia zaworowa 15 jest łożyskowana na osi 17 i ustalona osiowo pierścieniem sprężystym 13 i podkładką 14.
Pomiędzy dźwigniami zaworów ssących obu cylindrów umieszczona jest na osi tuleja 18, którą doprowadzany jest olej smarujący dźwignie. Wahadłowy ruch końca dźwigni 15 jest przenoszony bezpośrednio na trzonek zaworu.
Popychacz w czasie pracy silnika znajduje się nie tylko w ruchu posuwisto-zwrotnym, ale jest również obracany co wpływa korzystnie na jego trwałość,
Drążek popychacza, który znajduje się poza cylindrami (od strony aparatu zapłonowego) jest osłonięty rurą 22, z karbowaną częścią górną i dolną wchodzącą w wytoczenie głowicy i
dźwignię 15 i zabezpieczoną nakrętką 16. <br>Dźwignia zaworowa 15 jest łożyskowana na osi 17 i ustalona osiowo pierścieniem sprężystym 13 i podkładką 14. <br>Pomiędzy dźwigniami zaworów ssących obu cylindrów umieszczona jest na osi tuleja 18, którą doprowadzany jest olej smarujący dźwignie. Wahadłowy ruch końca dźwigni 15 jest przenoszony bezpośrednio na trzonek zaworu. <br>Popychacz w czasie pracy silnika znajduje się nie tylko w ruchu posuwisto-zwrotnym, ale jest również obracany co wpływa korzystnie na jego trwałość, <br>Drążek popychacza, który znajduje się poza cylindrami (od strony aparatu zapłonowego) jest osłonięty rurą 22, z karbowaną częścią górną i dolną wchodzącą w wytoczenie głowicy i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego