Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
na podstawie liczebności zbioru podmiotów (osób, organizacji, grup społecznych), które w sposób bezpośredni lub pośredni występują w określonych relacjach z danym przedmiotem. Z relacji tych wynikają na ogół określone wymagania wobec jakości przedmiotu, a także są one podstawą wartościowania i weryfikacji tej jakości. Według wymagań poszczególnych podmiotów mogą być odpowiednio tworzone cząstkowe jakości przedmiotu. Ustalenie pełnego zbioru podmiotów wchodzących w interakcję z danym przedmiotem w całym cyklu jego istnienia jest zadaniem trudnym, zwłaszcza w odniesieniu do interakcji (relacji) pośrednich (dalsze podmiotowe otoczenie przedmiotu). Tym samym, trudno ustalić maksymalny stan podmiotowego kryterium kompleksowości, co powoduje, że rozważania w tym zakresie mają charakter
na podstawie liczebności zbioru podmiotów (osób, organizacji, grup społecznych), które w sposób bezpośredni lub pośredni występują w określonych relacjach z danym przedmiotem. Z relacji tych wynikają na ogół określone wymagania wobec jakości przedmiotu, a także są one podstawą wartościowania i weryfikacji tej jakości. Według wymagań poszczególnych podmiotów mogą być odpowiednio tworzone cząstkowe jakości przedmiotu. Ustalenie pełnego zbioru podmiotów wchodzących w interakcję z danym przedmiotem w całym cyklu jego istnienia jest zadaniem trudnym, zwłaszcza w odniesieniu do interakcji (relacji) pośrednich (dalsze podmiotowe otoczenie przedmiotu). Tym samym, trudno ustalić maksymalny stan podmiotowego kryterium kompleksowości, co powoduje, że rozważania w tym zakresie mają charakter
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego