Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 21
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
gospodarki.
Przygotowano już dla potrzeb rynku historię poczciwego owczego sera, plastycy opracowali opakowania, gotowa jest kampania reklamowa. Oscypek, jako produkt markowy, posiadający długą tradycję i znakomite opinie fachowców, już niedługo wkroczy na nasze rynki jako produkt masowy.
Nie jest to żart prima aprilisowy. To jeden z tematów kolejnego szkolenia ESKADRY, tym razem poświęconego reklamie. Od 19 do 23 maja odbywało się ono w hotelu Kasprowy.
Seminaria ESKADRY cieszą się zasłużenie dobrą opinią. To jednak odbiegało od dotychczasowych. Organizatorzy stworzyli symulację istniejącej rzeczywistości, w której przyszło się poruszać uczestnikom szkolenia. Były telewizja, radio, prasa, strony www. Do potrzeb seminarium przystosowano także sam budynek
gospodarki.<br>Przygotowano już dla potrzeb rynku historię poczciwego owczego sera, plastycy opracowali opakowania, gotowa jest kampania reklamowa. Oscypek, jako produkt markowy, posiadający długą tradycję i znakomite opinie fachowców, już niedługo wkroczy na nasze rynki jako produkt masowy.<br>Nie jest to żart prima aprilisowy. To jeden z tematów kolejnego szkolenia ESKADRY, tym razem poświęconego reklamie. Od 19 do 23 maja odbywało się ono w hotelu Kasprowy.<br>Seminaria ESKADRY cieszą się zasłużenie dobrą opinią. To jednak odbiegało od dotychczasowych. Organizatorzy stworzyli symulację istniejącej rzeczywistości, w której przyszło się poruszać uczestnikom szkolenia. Były telewizja, radio, prasa, strony www. Do potrzeb seminarium przystosowano także sam budynek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego