Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
małżonka lub dziecka.
UBEZPIECZENIA W MODZIE
Rynek grupowych ubezpieczeń na życie w ostatnich latach uległ wielu zmianom. Oferta towarzystw ubezpieczeniowych została znacznie poszerzona i wzbogacona. Wielu pracodawców zauważa powyższe korzyści, czego efektem jest wysoki udział ubezpieczeń grupowych w sprzedaży ubezpieczeń na życie. W okresie trzech kwartałów 2002 roku składka z tytułu grupowych ubezpieczeń na życie stanowiła 51,73% składki łącznej zakładów ubezpieczeń na życie działających na polskim rynku. Jeśli spojrzeć na liczbę polis, to aż 65,81% dotyczyło właśnie ubezpieczeń grupowych. W związku z ogromną konkurencją panującą na rynku ubezpieczeń n życie, pracodawcy mogą znaleźć wiele interesujących ofert.
SIGNAL IDUNA Życie
małżonka lub dziecka.<br>UBEZPIECZENIA W MODZIE<br>Rynek grupowych ubezpieczeń na życie w ostatnich latach uległ wielu zmianom. Oferta towarzystw ubezpieczeniowych została znacznie poszerzona i wzbogacona. Wielu pracodawców zauważa powyższe korzyści, czego efektem jest wysoki udział ubezpieczeń grupowych w sprzedaży ubezpieczeń na życie. W okresie trzech kwartałów 2002 roku składka z tytułu grupowych ubezpieczeń na życie stanowiła 51,73% składki łącznej zakładów ubezpieczeń na życie działających na polskim rynku. Jeśli spojrzeć na liczbę polis, to aż 65,81% dotyczyło właśnie ubezpieczeń grupowych. W związku z ogromną konkurencją panującą na rynku ubezpieczeń n życie, pracodawcy mogą znaleźć wiele interesujących ofert. <br>&lt;name type="org"&gt;SIGNAL IDUNA&lt;/&gt; Życie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego