Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Pani
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1993
styl ubierania, często dzięki elementom folkloru charakterystycznego dla kraju zaproszonych gości. Żywo i owocnie współpracuje z targami Karl Lagerfeld, który wiele uwagi poświęca znanej firmie odzieżowej Steilmanna. Przegląda projekty, doradza wybór wzorów, sugeruje kolory, jak również sam projektuje. W ten sposób wywiera niemały wpływ na to, w co i jak ubiera swoje klientki House of Steilmann.
Lata spędzone we Francji sprawiły, że Karl Lagerfeld przesiąkł do szpiku kości francuskim widzeniem mody. Lubi, aby była ona lekka, bezpretensjonalna i stylowa. Widoczne na zdjęciach, a projektowane pod jego kierunkiem sukienki w drobne kwiatki (ze znakiem firmowym Steilmanna) są dalekim echem ubioru prowansalskich wieśniaczek
styl ubierania, często dzięki elementom folkloru charakterystycznego dla kraju zaproszonych gości. Żywo i owocnie współpracuje z targami Karl Lagerfeld, który wiele uwagi poświęca znanej firmie odzieżowej Steilmanna. Przegląda projekty, doradza wybór wzorów, sugeruje kolory, jak również sam projektuje. W ten sposób wywiera niemały wpływ na to, w co i jak ubiera swoje klientki House of Steilmann.<br> Lata spędzone we Francji sprawiły, że Karl Lagerfeld przesiąkł do szpiku kości francuskim widzeniem mody. Lubi, aby była ona lekka, bezpretensjonalna i stylowa. Widoczne na zdjęciach, a projektowane pod jego kierunkiem sukienki w drobne kwiatki (ze znakiem firmowym Steilmanna) są dalekim echem ubioru prowansalskich wieśniaczek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego