Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
publiczna ma równoprawny dostęp do rynku reklam, żyje w dużej części z pieniędzy podatników, my tylko z tego, co zarobimy. Nie ma jasnej, klarownej, uczciwej sytuacji podziału rynku na telewizję publiczną i komercyjną, z takimi samymi prawami i obowiązkami. To jest ze szkodą także dla telewizji publicznej. To nie jest uczciwa konkurencja.
Jaka jest przyszłość telewizji? Czy będzie tak - jak powiadają fachowcy - że w miejsce tradycyjnej telewizji wejdą przedsiębiorcy multimedialni z telefonią, Internetem i wszystko będzie oferowane w całościowym pakiecie propozycji, które można sprzedać jednym przewodem i odebrać na jednym telewizorze, zintegrowanym z ekranem komputera?
Tak jak kiedyś w bogatych domach
publiczna ma równoprawny dostęp do rynku reklam, żyje w dużej części z pieniędzy podatników, my tylko z tego, co zarobimy. Nie ma jasnej, klarownej, uczciwej sytuacji podziału rynku na telewizję publiczną i komercyjną, z takimi samymi prawami i obowiązkami. To jest ze szkodą także dla telewizji publicznej. To nie jest uczciwa konkurencja.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jaka jest przyszłość telewizji? Czy będzie tak - jak powiadają fachowcy - że w miejsce tradycyjnej telewizji wejdą przedsiębiorcy multimedialni z telefonią, Internetem i wszystko będzie oferowane w całościowym pakiecie propozycji, które można sprzedać jednym przewodem i odebrać na jednym telewizorze, zintegrowanym z ekranem komputera?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tak jak kiedyś w bogatych domach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego