Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Studia Socjologiczne
Nr: 4
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1976
w tym zakresie i sprzyjały ich realizacji".
Do tych "okoliczności" należy niewątpliwie osiągnięty poziom wykształcenia - i w tym sensie nie deprecjonujemy jego znaczenia - ale nie tylko, i w stopniu zróżnicowanym w odniesieniu do poszczególnych elementów kultury.
Kolejna płaszczyzną, na której obserwujemy istotne zróżnicowanie stwierdzeń na temat roli wykształcenia w kontekście uczestnictwa w kulturze, jest problematyka "poziomu wykształcenia" i "typu wykształcenia". Pomijamy tu obszerną grupę tez, w których zagadnienie to wprost nie jest formułowane, traktując ją jako przejaw tylko językowego ujęcia, a nie odrębności merytorycznej. tezy formułowane w związku z problematyką poziomu wykształcenia można zgrupować w czterech różniących się między sobą zespołach
w tym zakresie i sprzyjały ich realizacji". &lt;page nr=12&gt;<br>Do tych "okoliczności" należy niewątpliwie osiągnięty poziom wykształcenia - i w tym sensie nie deprecjonujemy jego znaczenia - ale nie tylko, i w stopniu zróżnicowanym w odniesieniu do poszczególnych elementów kultury.<br>Kolejna płaszczyzną, na której obserwujemy istotne zróżnicowanie stwierdzeń na temat roli wykształcenia w kontekście uczestnictwa w kulturze, jest problematyka "poziomu wykształcenia" i "typu wykształcenia". Pomijamy tu obszerną grupę tez, w których zagadnienie to wprost nie jest formułowane, traktując ją jako przejaw tylko językowego ujęcia, a nie odrębności merytorycznej. tezy formułowane w związku z problematyką poziomu wykształcenia można zgrupować w czterech różniących się między sobą zespołach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego