Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy.
Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność
grupy odbiorców, która osiągając swój cel, zaczyna realizować wyłącznie interesy wąskiej grupy społecznej, dąży w trakcie kampanii do osiągnięcia motywów ukierunkowanych wyłącznie na nadawcę, mimo że na pierwszy rzut oka może to wyglądać całkiem odwrotnie. Organizacja non-profit reklamująca akcję pomocy dla bezdomnych, realizuje motywy istotne dla odbiorcy. Stacja radiowa udostępniająca w celach autopromocyjnych czas reklamowy, w którym słuchacze mogliby składać życzenia z okazji walentynek, realizowałaby motywy istotne zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. <br>Większość przekazów powinna być adresowana do określonego odbiorcy lub grupy odbiorców - inaczej uzgodnienie kodów między nadawcą a odbiorcą staje się utrudnione, słabsza staje się też współzależność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego