Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
luk rynkowych, wzrostu znaczenia i zwiększanie się zasięgu wykorzystywania marek, nadawanych przez dystrybutorów; wiąże się to m.in. z następującym procesem integracji pionowej "wstecz", czyli przejmowania funkcji integratora kanału dystrybucji przez przedsiębiorstwa handlowe, wzrostu znaczenia tworzenia precyzyjnego obrazu firmy w kontekście międzynarodowym, co jest ważne w celu oddziaływania na klientów, udziałowców i akcjonariuszy oraz szeroką publiczność, ewolucji znaczenia marki i uważania jej w coraz większym stopniu przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.
O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.

Przykłady:

W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą
luk rynkowych, wzrostu znaczenia i zwiększanie się zasięgu wykorzystywania marek, nadawanych przez dystrybutorów; wiąże się to m.in. z następującym procesem integracji pionowej "wstecz", czyli przejmowania funkcji integratora kanału dystrybucji przez przedsiębiorstwa handlowe, wzrostu znaczenia tworzenia precyzyjnego obrazu firmy w kontekście międzynarodowym, co jest ważne w celu oddziaływania na klientów, udziałowców i akcjonariuszy oraz szeroką publiczność, ewolucji znaczenia marki i uważania jej w coraz większym stopniu przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.<br>O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego