Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.
Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.
Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm detalicznych. Do takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z
rynku UE. Największe grupy eurocentral zakupu są przedstawione w tabl. 57.<br>Jest charakterystyczne, że duże i silne firmy handlowe częściej niż inne sprzedają produkty pod własnymi markami. Sytuację w wybranych krajach Europy Zachodniej pokazuje rys.32.<br>Z rys. 32 można wywnioskować, że w krajach, gdzie siła czołowych detalistów i ich udziały w sprzedaży są duże, istotne znaczenie ma sprzedaż pod markami tychże firm detalicznych. Do takich krajów należy zaliczyć Niemcy, Francję i przede wszystkim Wielką Brytanię. Dobrym przykładem sprzedaży pod własnymi markami jest największa brytyjska sieć supermarketów - Sainsbury. W 1992r. firma ta sprzedała różnego rodzaju produkty oznakowane 8tys. marek własnych z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego