Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Idea mobile
Rok: 2003
danych osobowych innym podmiotom - Partnerom współpracującym z PTK Centertel w ramach programu Idea Profit wyłącznie dla celów związanych z realizacją programu.





. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

imię i nazwisko data podpis Uczestnika

Wyślij formularz i dołącz do nas!


Kochaj irozmawiaj z Ideą POP!

Jeśli ktoś wpadł Ci w oko, kup walentynkowego POPa i rozmawiaj z ukochanym numerem, ile ucho wytrzyma!

Zakochani chcą ciągle ze sobą rozmawiać i dzielić się na bieżąco wrażeniami. Nie tylko w Walentynki. Idea POP łączy zakochanych zwłaszcza wtedy, gdy jak najszybciej chcą się usłyszeć i porozmawiać ze sobą. Dzięki walentynkowej promocji Idei POP w sieci Idea mogą prowadzić naprawdę dłuuuugie rozmowy.

Aby
danych osobowych innym podmiotom - Partnerom współpracującym z PTK Centertel w ramach programu Idea Profit wyłącznie dla celów związanych z realizacją programu.<br><br><br><br><br><br>. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br>. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .<br><br>imię i nazwisko data podpis Uczestnika<br><br>Wyślij formularz i dołącz do nas!<br><br><br>Kochaj irozmawiaj z Ideą POP!<br><br>Jeśli ktoś wpadł Ci w oko, kup walentynkowego POPa i rozmawiaj z ukochanym numerem, ile ucho wytrzyma!<br><br>Zakochani chcą ciągle ze sobą rozmawiać i dzielić się na bieżąco wrażeniami. Nie tylko w Walentynki. Idea POP łączy zakochanych zwłaszcza wtedy, gdy jak najszybciej chcą się usłyszeć i porozmawiać ze sobą. Dzięki walentynkowej promocji Idei POP w sieci Idea mogą prowadzić naprawdę dłuuuugie rozmowy.<br><br>Aby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego