Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
aby... te amortyzatory były jeszcze trwalsze i lepsze. Między innymi z uwagi na specyficzne warunki eksploatacji samochodów na terenie ZSRR.
A MOŻE "TYP 27"?
Aktualnie produkowane amortyzatory w Krośnie są porównywalne z najlepszymi, które wyrabiane są w świecie. Ale szybki rozwój techniki samochodowej wymaga nowszych konstrukcji, lepszych technologii. Dlatego, nie upajając się osiągnięciami produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27
aby... te amortyzatory były jeszcze trwalsze i lepsze. Między innymi z uwagi na specyficzne warunki eksploatacji samochodów na terenie ZSRR. <br>&lt;tit1&gt;A MOŻE "TYP 27"?&lt;/&gt; <br>Aktualnie produkowane amortyzatory w Krośnie są porównywalne z najlepszymi, które wyrabiane są w świecie. Ale szybki rozwój techniki samochodowej wymaga nowszych konstrukcji, lepszych technologii. Dlatego, nie upajając się osiągnięciami produkcyjnymi (a roczne przyrosty produkcji sięgają w fabryce 40% pomyślano też i o nowej konstrukcji amortyzatora. Fabryczni konstruktorzy opracowali "typ 27", który, po pomyślnych próbach laboratoryjnych, przekazano do próbnej eksploatacji m.in. taksówkarzom. Widzieliśmy sprawozdania z tej eksploatacji - wszystkie pozytywne. Po przebiegach przekraczających 100 000 km amortyzatory "typ 27
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego