Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu komunikacji i reklamy operacyjną definicję zaangażowania zaproponował Krugman, określając poziom zaangażowania jako ilość świadomych odniesień, uprzednich doświadczeń związków odnoszących się do własnej osoby, jakie powstają w trakcie jednej minuty kontaktu z przekazem.
Sytuacje odbioru komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją
poziomu, ze względu na zmęczenie. W ujęciu koncepcji poznawczych poziom zaangażowania związany jest z wykorzystywaną pojemnością procesu centralnego w trakcie przetwarzania informacji. Określa on także głębokość, na jakiej przetwarzane są informacje. W odniesieniu do procesu komunikacji i reklamy operacyjną definicję zaangażowania zaproponował Krugman, określając poziom zaangażowania jako ilość świadomych odniesień, uprzednich doświadczeń związków odnoszących się do własnej osoby, jakie powstają w trakcie jednej minuty kontaktu z przekazem. <br>Sytuacje odbioru komunikatu opisywane są w literaturze w odniesieniu do dwóch poziomów zaangażowania poznawczego: wysokiego oraz niskiego zaangażowania. Wysoki poziom zaangażowania związany jest ze wzrostem jakości przetwarzania komunikatu, a także jest związany z tendencją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego