Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zakresie niż to ma miejsce w naturalnych sytuacjach, pozwala wykorzystywać emocjonalne cechy przekazu. Jedno z istotnych pytań, jakie wiążą się z reklamą, dotyczy jej wiarygodności.
W przypadku reklamy wiarygodność procesu komunikacji w znacznie większym stopniu zależy od cech nadawcy przekazu niż jego odbiorcy. Ocena wiarygodności nadawcy przez odbiorcę zależy od uprzednich doświadczeń odbiorcy w stosunku do nadawcy oraz tworzonych przez niego wiadomości. Wiąże się to ze stanem wiedzy odbiorcy związanym z przekazem, który ukształtowany został przed rozpoczęciem procesu komunikacji. Wiarygodność nadawcy jest także efektem czynników sytuacyjnych, cech związanych z wyglądem zewnętrznym, oddziaływania stereotypów o pozytywnym znaku emocjonalnym, trwałych właściwościach nadawcy ocenianych
zakresie niż to ma miejsce w naturalnych sytuacjach, pozwala wykorzystywać emocjonalne cechy przekazu. Jedno z istotnych pytań, jakie wiążą się z reklamą, dotyczy jej wiarygodności. <br>W przypadku reklamy wiarygodność procesu komunikacji w znacznie większym stopniu zależy od cech nadawcy przekazu niż jego odbiorcy. Ocena wiarygodności nadawcy przez odbiorcę zależy od uprzednich doświadczeń odbiorcy w stosunku do nadawcy oraz tworzonych przez niego wiadomości. Wiąże się to ze stanem wiedzy odbiorcy związanym z przekazem, który ukształtowany został przed rozpoczęciem procesu komunikacji. Wiarygodność nadawcy jest także efektem czynników sytuacyjnych, cech związanych z wyglądem zewnętrznym, oddziaływania stereotypów o pozytywnym znaku emocjonalnym, trwałych właściwościach nadawcy ocenianych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego