Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem, a więc w ramach takiej interpretacji, której zakres odbiorca jest skłonny uznać za sensowny.
Proces percepcji informacji napływających z otoczenia określany jest przez system nastawień odbiorcy, czynniki wewnętrzne, uprzednie doświadczenia percepcyjne oraz procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter silnie selektywny, wybiórczy oraz zorganizowany. Informacje charakteryzują się różną dostępnością, związaną z identyfikacją kategorii percepcyjnych. Najszybciej identyfikowane są informacje wysoce prawdopodobne oraz motywacyjnie związane z uprzednimi doświadczeniami. Percepcja ma charakter elastyczny. Jest uwarunkowana kontekstowo oraz określona regułami grupowania wiadomości, związanych ze
właściwościami produktu cechuje duża elastyczność. Jej stopień może być modyfikowany w procesie reklamy przez ustalenie zakresu zmienności kategorii związanych z określonym obiektem, a więc w ramach takiej interpretacji, której zakres odbiorca jest skłonny uznać za sensowny. <br>Proces percepcji informacji napływających z otoczenia określany jest przez system nastawień odbiorcy, czynniki wewnętrzne, uprzednie doświadczenia percepcyjne oraz procesy motywacyjne. Odbiór informacji ma charakter silnie selektywny, wybiórczy oraz zorganizowany. Informacje charakteryzują się różną dostępnością, związaną z identyfikacją kategorii percepcyjnych. Najszybciej identyfikowane są informacje wysoce prawdopodobne oraz motywacyjnie związane z uprzednimi doświadczeniami. Percepcja ma charakter elastyczny. Jest uwarunkowana kontekstowo oraz określona regułami grupowania wiadomości, związanych ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego