Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu sukcesów rynkowych przez tych partnerów.

3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej

3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE

Podstawą decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwa działające w warunkach rynkowych są informacje uzyskane w wyniku uprzedniego przeprowadzenia badań marketingowych. Funkcją takich badań jest minimalizacja ryzyka działania na rynku. Potrzeba dokładnych badań otoczenia na rynku Unii Europejskiej jest szczególnie widoczna, ponieważ dokonują się tam istotne zmiany zarówno strukturalne, jak i bardziej krótkookresowe. W rezultacie różnorodnych tendencji, wynikających m.in. z rozwoju procesu integracji gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone
strategicznych. Wtedy podobieństwo systemów kultury organizacji sprzyja osiąganiu sukcesów rynkowych przez tych partnerów.<br><br>&lt;tit&gt;3. Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;3.1. Metody badań marketingowych i źródła informacji na rynku UE&lt;/&gt;<br><br>Podstawą decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwa działające w warunkach rynkowych są informacje uzyskane w wyniku uprzedniego przeprowadzenia badań marketingowych. Funkcją takich badań jest minimalizacja ryzyka działania na rynku. Potrzeba dokładnych badań otoczenia na rynku Unii Europejskiej jest szczególnie widoczna, ponieważ dokonują się tam istotne zmiany zarówno strukturalne, jak i bardziej krótkookresowe. W rezultacie różnorodnych tendencji, wynikających m.in. z rozwoju procesu integracji gospodarczej, przedsiębiorstwa są zmuszone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego