Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nie jest wynikiem wpływu struktury pojedynczego przekazu lub rezultatem częstotliwości dotarcia do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie
nie jest wynikiem wpływu struktury pojedynczego przekazu lub rezultatem częstotliwości dotarcia do odbiorcy przekazów o jednakowej sile oddziaływania, jak jest to często opisywane. Skutek kampanii reklamowej o typowym przebiegu wynika z oddziaływania, jakie wywiera na odbiorcę zbiór argumentów zapisywanych na podstawie odrębnych środków formalnych w serii komunikatów, które z kolei utrwalane są w kodach typowych dla wybranych środków masowego przekazu. Skuteczność reklamy zależeć więc będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego