Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: gazetka informacyjna o prywatyzacji
Rok: 2000
Polsce nie jest doceniana kwestia wizerunku firmy. Tymczasem na świecie znak graficzny przedsiębiorstwa jest często potęgą, bardzo cenną wartością. Musi on być czytelny dla klientów firmy i zauważalny wśród konkurentów. PKN ma już nową nazwę handlową ORLEN i własny, bardzo udany znak. Obecnie trwa promocja, która ma doprowadzić do jego utrwalenia się w świadomości i podświadomości klientów stacji benzynowych. Musi on kojarzyć się, zgodnie zresztą z rzeczywistością, z bardzo dobrymi produktami Koncernu. I to jest kolejne osiągnięcie Zarządu Koncernu, który w rozmowach z inwestorami wypracowanie wizerunku firmy uznał za jedno z pierwszorzędnych zadań.
- Jak Pan ocenia strukturę obecnej oferty akcji Koncernu? Czy
Polsce nie jest doceniana kwestia wizerunku firmy. Tymczasem na świecie znak graficzny przedsiębiorstwa jest często potęgą, bardzo cenną wartością. Musi on być czytelny dla klientów firmy i zauważalny wśród konkurentów. PKN ma już nową nazwę handlową ORLEN i własny, bardzo udany znak. Obecnie trwa promocja, która ma doprowadzić do jego utrwalenia się w świadomości i podświadomości klientów stacji benzynowych. Musi on kojarzyć się, zgodnie zresztą z rzeczywistością, z bardzo dobrymi produktami Koncernu. I to jest kolejne osiągnięcie Zarządu Koncernu, który w rozmowach z inwestorami wypracowanie wizerunku firmy uznał za jedno z pierwszorzędnych zadań. <br>&lt;hi&gt;- Jak Pan ocenia strukturę obecnej oferty akcji Koncernu? Czy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego