Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Jeśli natomiast chodzi o otoczenie, rozumiane jako różne siły rynkowe,
to trzeba zwrócić uwagę na zmienne:
- makroekonomiczne,
- prawno-instytucjonalne,
- kulturowe,
- demograficzne,
- techniczne,
- ekologiczne.
Graficznie przedstawia to rys. 2.
Najważniejsze zmienne otoczenia, czyli uwarunkowania działalności na rynku Unii Europejskiej, są przedstawione dalej.

2.3. Otoczenie ekonomiczne i konkurencyjność przedsiębiorstw UE

Analizę uwarunkowań działania na rynku Unii Europejskiej należy rozpocząć od przedstawienia podstawowych wskaźników makroekonomicznych, czyli produktu krajowego brutto w wartościach absolutnych i w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Przedstawia to tabl.1.
Dane tabl. 1 wskazują na istotną rolę Niemiec; w 1997 r. kraj ten miał udział 24,7% w całości PKB wszystkich
Jeśli natomiast chodzi o otoczenie, rozumiane jako różne siły rynkowe,<br>to trzeba zwrócić uwagę na zmienne:<br>- makroekonomiczne,<br>- prawno-instytucjonalne,<br>- kulturowe,<br>- demograficzne,<br>- techniczne,<br>- ekologiczne.<br>Graficznie przedstawia to rys. 2.<br>Najważniejsze zmienne otoczenia, czyli uwarunkowania działalności na rynku Unii Europejskiej, są przedstawione dalej.<br><br>&lt;tit&gt;2.3. Otoczenie ekonomiczne i konkurencyjność przedsiębiorstw UE&lt;/&gt;<br><br>Analizę uwarunkowań działania na rynku Unii Europejskiej należy rozpocząć od przedstawienia podstawowych wskaźników makroekonomicznych, czyli produktu krajowego brutto w wartościach absolutnych i w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Przedstawia to tabl.1.<br>Dane tabl. 1 wskazują na istotną rolę Niemiec; w 1997 r. kraj ten miał udział 24,7% w całości PKB wszystkich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego