Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.

Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że target je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy.

Nie każdy radiowiec wierzy w omnipotencję badań. Michał Figurski, dyrektor programowy rockowego Radia 94, przyznaje bez ogródek: playlistę tworzymy na podstawie własnego "czuja". Według Figurskiego badania mogą być tylko jednym z
Reni stała się przebojem. Zetka też zaczęła ją lansować mimo większej rezerwy.<br><br>Oczywiście nie zawsze intuicja sprawdza się w praktyce. Sprawdza się za to niemal zawsze nazwisko wykonawcy. RMF może w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy.<br><br>Nie każdy radiowiec wierzy w omnipotencję badań. Michał Figurski, dyrektor programowy rockowego Radia 94, przyznaje bez ogródek: &lt;orig&gt;playlistę&lt;/&gt; tworzymy na podstawie własnego &lt;orig&gt;"czuja"&lt;/&gt;. Według Figurskiego badania mogą być tylko jednym z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego