Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tys. przedsiębiorstw zajmujących się badaniami marketingowymi i konsultingowymi.
Istotnym problemem metodycznym, pojawiającym się w trakcie analiz marketingowych, zwłaszcza badań pierwotnych, realizowanych w różnych krajach, jest zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie tylko o tak oczywistą sprawę, jak język, w jakim są wyrażone pytania w kwestionariuszach ankietowych, ale także o uwzględnienie czynników społecznych i kulturowych. Pytanie możliwe do zaakceptowania w jednym kraju może być nie do przyjęcia w innym. Aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i zapewnić maksymalnie dużą porównywalność wyników, przedsiębiorstwa transnarodowe opracowują różnego rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.



W celu
tys. przedsiębiorstw zajmujących się badaniami marketingowymi i konsultingowymi.<br>Istotnym problemem metodycznym, pojawiającym się w trakcie analiz marketingowych, zwłaszcza badań pierwotnych, realizowanych w różnych krajach, jest zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie tylko o tak oczywistą sprawę, jak język, w jakim są wyrażone pytania w kwestionariuszach ankietowych, ale także o uwzględnienie czynników społecznych i kulturowych. Pytanie możliwe do zaakceptowania w jednym kraju może być nie do przyjęcia w innym. Aby uniknąć ewentualnych nieporozumień i zapewnić maksymalnie dużą porównywalność wyników, przedsiębiorstwa transnarodowe opracowują różnego rodzaju zbiory jednolitych zasad prowadzenia badań marketingowych w skali międzynarodowej. Przedstawiamy oto przykład takiego właśnie opracowania.<br><br>&lt;gap&gt;<br><br>W celu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego