Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu z perspektywy celów osobistych, dążeń i oceny odbiorcy komunikatu reklamowego. Pozytywna ocena desygnatu głównego wiadomości reklamowej wiąże się z jego instrumentalnym charakterem wobec celów i wartości uznawanych przez odbiorcę. Krugman wiąże sposób przetwarzania wiadomości oraz jej ewentualną ocenę przez odbiorcę z ilością efektywnych ekspozycji, tzn. takich, które do odbiorcy docierają i są w pewnym stopniu dekodowane.
Pierwsza efektywna ekspozycja wywołuje ogólne rozpoznanie komunikatu bez przetwarzania informacji na głębszych poziomach. Nie dochodzi w niej do pełnego dekodowania wiadomości
poziomie wymaga odpowiednio głębokiego przetwarzania informacji. Ponadto, tworzona postawa zgodnie z założeniami strategii marketingowej, powinna się opierać na orientacji co do wartości spostrzeganego obiektu z perspektywy celów osobistych, dążeń i oceny odbiorcy komunikatu reklamowego. Pozytywna ocena desygnatu głównego wiadomości reklamowej wiąże się z jego instrumentalnym charakterem wobec celów i wartości uznawanych przez odbiorcę. Krugman wiąże sposób przetwarzania wiadomości oraz jej ewentualną ocenę przez odbiorcę z ilością efektywnych ekspozycji, tzn. takich, które do odbiorcy docierają i są w pewnym stopniu dekodowane. <br>Pierwsza efektywna ekspozycja wywołuje ogólne rozpoznanie komunikatu bez przetwarzania informacji na głębszych poziomach. Nie dochodzi w niej do pełnego dekodowania wiadomości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego