Typ tekstu: Książka
Autor: Basztura Czesław
Tytuł: Komputerowe systemy diagnostyki akustycznej
Rok: 1996
Poszczególne wartości mieszczące się w zadanych podprzedziałach wskazują na numer m klasy stanu obiektu. Macierz X parametrów ciągu uczącego (podobnie ciągu testowego) ma postać

przy czym zachodzi zależność gdzie - liczność podzbioru obiektów w ciągu uczącym, o którym wiemy a priori, że należy do klasy m.
W przypadku "roboczej" pojedynczej diagnozy w charakterze wzorców wykorzystujemy estymatory wektora , podając wektor parametrów Wtedy otrzymujemy wartość skalarną wskaźnika

Przyporządkowanie w1 do odpowiedniego podprzedziału i określenie numeru klasy kończy proces diagnozy. Pewnym problemem jest zadanie oszacowania błędu , który jest funkcją średniokwadratowego błędu między wartościami: estymowanym i rzeczywistym

5.3. ANALIZA DYSKRYMINANCJI FISHERA
5.3.1. Wprowadzenie

Stosowanie
Poszczególne wartości mieszczące się w zadanych podprzedziałach wskazują na numer m klasy stanu obiektu. Macierz X parametrów ciągu uczącego (podobnie ciągu testowego) ma postać<br>&lt;gap&gt;<br>przy czym zachodzi zależność &lt;gap&gt; gdzie &lt;gap&gt; - liczność podzbioru obiektów w ciągu uczącym, o którym wiemy a priori, że należy do klasy m.<br>W przypadku "roboczej" pojedynczej diagnozy w charakterze wzorców wykorzystujemy estymatory wektora &lt;gap&gt;, podając wektor parametrów &lt;gap&gt; Wtedy otrzymujemy wartość skalarną wskaźnika<br>&lt;gap&gt;<br>Przyporządkowanie w1 do odpowiedniego podprzedziału i określenie numeru klasy kończy proces diagnozy. Pewnym problemem jest zadanie oszacowania błędu , który jest funkcją średniokwadratowego błędu między wartościami: estymowanym &lt;gap&gt; i rzeczywistym &lt;gap&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.3. ANALIZA DYSKRYMINANCJI FISHERA&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;5.3.1. Wprowadzenie&lt;/&gt;<br><br>Stosowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego