Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
że promocja rodzimych artystów kosztuje zbyt wiele. Tendencja ta nie jest wyłącznie polską przypadłością, w prawie całej Europie (poza Wielką Brytanią, Francją, Włochami i Hiszpanią) Wielka Piątka rezygnuje z podpisywania nowych kontraktów z lokalnymi wykonawcami, zostawiając jedynie tych, którzy gwarantują zysk. Z danych Międzynarodowej Federacji Przemysłu Fonograficznego IFPI wynika, że w ciągu trzech ostatnich lat przemysł płytowy na całym świecie poniósł 20-proc. straty.

Polska ściąga czarną flagę

Poziom piractwa muzycznego w Polsce wciąż obejmuje 40 proc. całości naszego rynku fonograficznego. Mimo to w opublikowanym w Londynie 22 lipca tego roku "Raporcie o piractwie komercyjnym 2004" Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego IFPI wycofała
że promocja rodzimych artystów kosztuje zbyt wiele. Tendencja ta nie jest wyłącznie polską przypadłością, w prawie całej Europie (poza Wielką Brytanią, Francją, Włochami i Hiszpanią) Wielka Piątka rezygnuje z podpisywania nowych kontraktów z lokalnymi wykonawcami, zostawiając jedynie tych, którzy gwarantują zysk. Z danych Międzynarodowej Federacji Przemysłu Fonograficznego IFPI wynika, że w ciągu trzech ostatnich lat przemysł płytowy na całym świecie poniósł 20-proc. straty.<br><br>&lt;tit&gt;Polska ściąga czarną flagę&lt;/&gt;<br><br>Poziom piractwa muzycznego w Polsce wciąż obejmuje 40 proc. całości naszego rynku fonograficznego. Mimo to w opublikowanym w Londynie 22 lipca tego roku "Raporcie o piractwie komercyjnym 2004" Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego IFPI wycofała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego