Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
kołyskowej, rurowej ramie. Tylny wahacz (przestrzenny, z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym) wraz z ramą tworzy imitację sztywnego zawieszenia. W połączeniu z przednim teleskopowym zawieszeniem o skoku 130 mm zapewnia to wystarczający komfort jazdy - świetne prowadzenie zarówno przy małych, jak i maksymalnych prędkościach. Motocykl o tak dużej masie musi być wyposażony w dobre hamulce. Wild Star otrzymał więc z przodu dwie tarcze o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest
kołyskowej, rurowej ramie. Tylny wahacz (przestrzenny, z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym) wraz z ramą tworzy imitację sztywnego zawieszenia. W połączeniu z przednim teleskopowym zawieszeniem o skoku 130 mm zapewnia to wystarczający komfort jazdy - świetne prowadzenie zarówno przy małych, jak i maksymalnych prędkościach. Motocykl o tak dużej masie musi być wyposażony w dobre hamulce. Wild Star otrzymał więc z przodu dwie tarcze o średnicy 298 mm, współpracujące z dwutłoczkowymi zaciskami pływającymi, a z tyłu 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem. Wtestowanym motocyklu przednie hamulce zupełnie się nie sprawdzały, prawdopodobnie dlatego, że był to egzemplarz przedprodukcyjny (nr ramy 00003). Moment obrotowy z silnika "F6C" jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego