Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mimiki twarzy oprócz swego konwecjonalnego znaczenia ułatwiał także automatyczną koncentrację uwagi odbiorcy na eksponowanej wiadomości. Całość efektu wzmacniał wybór planu, w jakim realizowano zdjęcie oraz zmiany kątów, z jakich wykonywano zdjęcia twarzy postaci występujących w kolejnych komunika

tach. Dla uzyskania ostatecznego efektu silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach.
Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem
mimiki twarzy oprócz swego konwecjonalnego znaczenia ułatwiał także automatyczną koncentrację uwagi odbiorcy na eksponowanej wiadomości. Całość efektu wzmacniał wybór planu, w jakim realizowano zdjęcie oraz zmiany kątów, z jakich wykonywano zdjęcia twarzy postaci występujących w kolejnych komunika<br>&lt;page nr=93&gt;<br>tach. Dla uzyskania ostatecznego efektu silnej ironii bardzo ważne jest powtarzanie wątku bezalkolowości w dużej ilości ekspozycji oraz zmieniającym się kontekście. Pojawia się wtedy efekt lawinowej dostępności rdzenia głównego motywu kampanii oraz złożonego, a zarazem rozpoznawalnego kontekstu jej występowania. Fotografia butelki reklamowanego piwa powiązana jest z pozostałymi elementami plakatu poprzez zestawienie, a jej usytuowanie jest niezmienne we wszystkich realizacjach. <br>Tworzy więc pointę całej relacji "mrugnięcie okiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego