Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w sposób całkowity, w wielu wypadkach jego istotne elementy eksponowane są dopiero w komunikatach promocyjnych i aktach sprzedaży. Ostateczne zniesienie rozbieżności informacyjnej i napięcia motywacyjnego jest wtedy odroczone. W sensie komunikacyjnym obraz produktu skierowany jest na motywy istotne dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo wywołania wrażenia kierowania na motywy odbiorcy, w efekcie służy osiągnięciu motywów istotnych dla nadawcy: sprzedaży, ekspansji na rynku, wytworzeniu określonych preferencji społecznych etc. Jego wpływ na kształtowanie postawy wobec produktu zależy od efektywności zapisu na różnych poziomach odbioru informacji (a więc zależności między kodami utrwalającymi treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na
w sposób całkowity, w wielu wypadkach jego istotne elementy eksponowane są dopiero w komunikatach promocyjnych i aktach sprzedaży. Ostateczne zniesienie rozbieżności informacyjnej i napięcia motywacyjnego jest wtedy odroczone. W sensie komunikacyjnym obraz produktu skierowany jest na motywy istotne dla odbiorcy. W sensie motywacyjnym, mimo wywołania wrażenia kierowania na motywy odbiorcy, w efekcie służy osiągnięciu motywów istotnych dla nadawcy: sprzedaży, ekspansji na rynku, wytworzeniu określonych preferencji społecznych etc. Jego wpływ na kształtowanie postawy wobec produktu zależy od efektywności zapisu na różnych poziomach odbioru informacji (a więc zależności między kodami utrwalającymi treść przekazu) oraz ilości i jakości informacji istotnych dla odbiorcy. Wpływ wizerunku na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego