Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania, w ciągu 10 lat, naszego systemu prawnego do regulacji prawnych, obowiązujących w Unii Europejskiej.
Dyrektywa Rady Ministrów EWG z 1984 r. dotyczy, jak już wspomniano, reklamy wprowadzającej w błąd. Za taką uznaje "każdą reklamę, która w jakikolwiek sposób, także przez swoją formę, wprowadza w błąd lub jest w stanie wprowadzić w błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".
Ważne jest także
grudnia 1991r. umowy o stowarzyszeniu z EWG (obecnie Unią Europejską) jest zobowiązana do stopniowego dostosowywania, w ciągu 10 lat, naszego systemu prawnego do regulacji prawnych, obowiązujących w Unii Europejskiej.<br>Dyrektywa Rady Ministrów EWG z 1984 r. dotyczy, jak już wspomniano, reklamy wprowadzającej w błąd. Za taką uznaje "każdą reklamę, która w jakikolwiek sposób, także przez swoją formę, wprowadza w błąd lub jest w stanie wprowadzić w błąd osoby, do których jest skierowana lub do których dociera i która wskutek takiego wprowadzenia w błąd może wpłynąć na ich postępowanie gospodarcze lub z tego powodu szkodzi albo jest w stanie szkodzić konkurentowi".<br>Ważne jest także
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego