przypadku nietuzinkowy taniec) i wrażliwość. Epizodyczne barwne postaci, jak choćby nadpobudliwego choreografa <name type="person">Sparky Polastri</>, są wysmakowanym, radosnym dopełnieniem całości. <au>(ACK)</><br>Reż. <name type="person">Payton Reed</>, USA 2000</></><br><br><div type="art" sub="culture" sex="m"><tit>KINO XXI WIEKU</><br><tit>Uczniowie Grotowskiego</><br><intro>Zjawisko wydaje się na tyle twórcze, że chyba warto rzucić nań snop światła. No, może właściwszy będzie snopek. Oto także w kręgu kina rozwija się nad Odrą, a tym bardziej nad Wisłą, ruch kontynuujący wielki zwrot w sztuce spektaklu, jakiego dokonał parę dekad temu Jerzy Grotowski. Jak wiadomo, zaczęło się od Teatru 13 Rzędów (które nie istniały; potem obywało się też bez widzów, bowiem aktorzy, odmiennie niż u <name type="tit">"Wielkiego Brata"</>, chcieli najpierw