Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
punktem wyjścia jest wyszukanie luki na rynku wewnętrznym danej firmy, a następnie przez analogię dociera się do podobnych segmentów rynkowych w innych krajach. Tak więc strategia krajowa luk rynkowych jest przekształcana w europejską strategię takiego samego typu.
Krajowa strategia dużych udziałów rynkowych
Strategia działania na wybranych rynkach i dużych udziałów w rynkach polega na tym, że przedsiębiorstwa dostosowują swe decyzje do uwarunkowań lokalnych, aby osiągnąć tam duże udziały.
Działania polegają na wykorzystywaniu atutów konkurencyjnych, które są istotne właśnie na danym rynku. Programy marketingowe są nastawione na osiąganie korzyści skali i niższe koszty od lokalnych konkurentów.
Krajowa strategia luk rynkowych
Strategia działania na
punktem wyjścia jest wyszukanie luki na rynku wewnętrznym danej firmy, a następnie przez analogię dociera się do podobnych segmentów rynkowych w innych krajach. Tak więc strategia krajowa luk rynkowych jest przekształcana w europejską strategię takiego samego typu.<br>Krajowa strategia dużych udziałów rynkowych<br>Strategia działania na wybranych rynkach i dużych udziałów w rynkach polega na tym, że przedsiębiorstwa dostosowują swe decyzje do uwarunkowań lokalnych, aby osiągnąć tam duże udziały.<br>Działania polegają na wykorzystywaniu atutów konkurencyjnych, które są istotne właśnie na danym rynku. Programy marketingowe są nastawione na osiąganie korzyści skali i niższe koszty od lokalnych konkurentów.<br>Krajowa strategia luk rynkowych<br>Strategia działania na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego