Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
gorszej sytuacji na rynkach o niższym poziomie cen, gdyż tam będą miały mniejszą szansę na osiągnięcie dużej marży zysku. W lepszej sytuacji będą te przedsiębiorstwa, które mają duże udziały w rynkach o niskim relatywnie poziomie cen. Wychodząc na nowe rynki krajów UE o wyższych cenach, uzyskają dodatkowe korzyści. Zwiększanie udziałów w rynku Unii Europejskiej w celu poprawy pozycji przedsiębiorstw tam działających jest możliwe w różny sposób. Może to polegać na:
- wykupach i przejęciach firm konkurencyjnych,
- tworzeniu różnorodnych aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami,
- dokonywaniu zmian w tworzeniu segmentów rynkowych w taki sposób, by uzyskać większe udziały w segmentach nabywców na nowo ukształtowanych.

3
gorszej sytuacji na rynkach o niższym poziomie cen, gdyż tam będą miały mniejszą szansę na osiągnięcie dużej marży zysku. W lepszej sytuacji będą te przedsiębiorstwa, które mają duże udziały w rynkach o niskim relatywnie poziomie cen. Wychodząc na nowe rynki krajów UE o wyższych cenach, uzyskają dodatkowe korzyści. Zwiększanie udziałów w rynku Unii Europejskiej w celu poprawy pozycji przedsiębiorstw tam działających jest możliwe w różny sposób. Może to polegać na:<br>- wykupach i przejęciach firm konkurencyjnych,<br>- tworzeniu różnorodnych aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami,<br>- dokonywaniu zmian w tworzeniu segmentów rynkowych w taki sposób, by uzyskać większe udziały w segmentach nabywców na nowo ukształtowanych.<br><br>&lt;tit&gt;3
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego