Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Krok 7
Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.
Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie
Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla każdej SJB określić: w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku, jakie są koszty w porównaniu z poziomem cen detalicznych produktów konkurentów.
Na tej podstawie można ustalić podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu
Krok 7<br>Określenie zasad zarządzania na rynku Unii Europejskiej.<br>Pozycjonowanie SJB i podstawowe strategie<br>Punktem wyjścia przy podejmowaniu decyzji strategicznych jest określenie pozycji poszczególnych sfer działania i grup produktów, czyli wspomnianych strategicznych jednostek biznesu. Należy dla każdej SJB określić: w jakich krajach jest prowadzona działalność gospodarcza, jakie są ich udziały w rynku, jaki jest stopień atrakcyjności tych rynków, jakie są korzystne czynniki i jakie zagrożenia, jakie są obecne i przewidywane przyszłe tendencje rynkowe, jak firma jest oceniana na rynku, jakie są koszty w porównaniu z poziomem cen detalicznych produktów konkurentów.<br>Na tej podstawie można ustalić podstawowe, obecne i przyszłe strategie z punktu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego