Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest określenie uwarunkowań, w jakich działa czy też ma się znaleźć przedsiębiorstwo na danym rynku. Należy określić cechy otoczenia firmy i ich znaczenie, obecne i przyszłe, oraz możliwie precyzyjnie ustalić pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Wykorzystuje się przy tym różne metody analityczne, które będą przedstawione dalej. Najprostszą metodą jest określanie udziału w rynku, jednak jest to tylko jedna z wielu metod.
Istotną częścią planu jest sprecyzowanie celu działań marketingowych.
Mogą one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są
jest określenie uwarunkowań, w jakich działa czy też ma się znaleźć przedsiębiorstwo na danym rynku. Należy określić cechy otoczenia firmy i ich znaczenie, obecne i przyszłe, oraz możliwie precyzyjnie ustalić pozycję przedsiębiorstwa na rynku. Wykorzystuje się przy tym różne metody analityczne, które będą przedstawione dalej. Najprostszą metodą jest określanie udziału w rynku, jednak jest to tylko jedna z wielu metod.<br>Istotną częścią planu jest sprecyzowanie celu działań marketingowych.<br>Mogą one być bardzo różnorodne w zależności od tego, jakie produkty firma sprzedaje, w jakim stopniu są one wprowadzone na rynek, jak znana jest na rynku sama firma, do jakich segmentów nabywców kierowane są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego