Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
że są to kategorie odbiorców najbardziej podatnych na reklamę. Konsumenci piwa, jeszcze pod koniec lat osiemdziesiątych byli symbolem najniższych klas społecznych. Reklamy piwa całkowicie zmieniają ten wizerunek, prezentując świetnie ubranych, tchnących energią i optymizmem młodych ludzi. Równolegle zachodzą istotne, korzystne zmiany zarówno w jakości dostępnego na rynku piwa, jak i w sposobie jego oferowania klientom przez punkty sprzedaży. Walory estetyczne opakowań (butelek i puszek) powodują, że piwo coraz częściej znajduje się w koszyku z codziennymi zakupami.

Utrzymanie widoczności problemów alkoholowych w dobie uwalniania rynku alkoholowego i oddawania priorytetu problemowi narkomanii, nie było zadaniem łatwym. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie
że są to kategorie odbiorców najbardziej podatnych na reklamę. Konsumenci piwa, jeszcze pod koniec lat osiemdziesiątych byli symbolem najniższych klas społecznych. Reklamy piwa całkowicie zmieniają ten wizerunek, prezentując świetnie ubranych, tchnących energią i optymizmem młodych ludzi. Równolegle zachodzą istotne, korzystne zmiany zarówno w jakości dostępnego na rynku piwa, jak i w sposobie jego oferowania klientom przez punkty sprzedaży. Walory estetyczne opakowań (butelek i puszek) powodują, że piwo coraz częściej znajduje się w koszyku z codziennymi zakupami. <br><br>Utrzymanie widoczności problemów alkoholowych w dobie uwalniania rynku alkoholowego i oddawania priorytetu problemowi narkomanii, nie było zadaniem łatwym. Zarówno w Polsce, jak i w całej Europie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego