Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
że nienawiść i frustracja były często tematem najbardziej przekonujących kompozycji rockowych, szczególnie w twórczości Pete'a Townshenda (The Who) i Boba Dylana. Podstawowym paradoksem albumu Costella jest rozdźwięk między nastrojem piosenek a tekstami. Podczas gdy muzyka wywodzi się z rhythm and bluesa i rockowej tradycji, czyli kierunków, które gloryfikują męski szowinizm, w tekstach pokazany jest świat zupełnie innych przekonań. W fascynującej balladzie Alison Costello zdołał połączyć niemożliwe - czułość i cynizm. "Tylko w muzyce country zdarza się, że autorzy śpiewają o swoich słabościach" - powiedział Costello w wywiadzie udzielonym Kentowi. Dodajmy, że jednym z jego ulubionych wówczas autorów był wykonawca countryrockowy Gram Parsons. Costello jak
że nienawiść i frustracja były często tematem najbardziej przekonujących kompozycji rockowych, szczególnie w twórczości Pete'a Townshenda (The Who) i Boba Dylana. Podstawowym paradoksem albumu Costella jest rozdźwięk między nastrojem piosenek a tekstami. Podczas gdy muzyka wywodzi się z rhythm and bluesa i rockowej tradycji, czyli kierunków, które gloryfikują męski szowinizm, w tekstach pokazany jest świat zupełnie innych przekonań. W fascynującej balladzie Alison Costello zdołał połączyć niemożliwe - czułość i cynizm. "Tylko w muzyce country zdarza się, że autorzy śpiewają o swoich słabościach" - powiedział Costello w wywiadzie udzielonym Kentowi. Dodajmy, że jednym z jego ulubionych wówczas autorów był wykonawca countryrockowy Gram Parsons. Costello jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego