Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
Jak dotąd jednak nie oferuje ich żadna z firm światowych.
KORZYŚCI I WARUNKI
Czasopismo Auto Motor und Sport" z którego zaczerpnięte są podstawowe podane tu informacje dotyczące badań przeprowadzonych m. in. w RFN, podbudowując argumenty za zapinaniem pasów, sięgnęło między innymi do wywiadu ze znanym w tym kraju chirurgiem
specjalistą w zakresie obrażeń powstających w trakcie wypadków drogowych, jakim jest prof. Ebergard Gogler.
W odpowiedzi na pytanie, jakich obrażeń można uniknąć lub je poważnie złagodzić przez stosowanie pasów, rozmówca odpowiada, że
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że największą część obrażeń w wypadkach drogowych stanowią urazy głowy, następnie klatki piersiowej oraz narządów brzusznych
Jak dotąd jednak nie oferuje ich żadna z firm światowych.<br>&lt;tit1&gt;KORZYŚCI I WARUNKI&lt;/tit1&gt;<br>Czasopismo Auto Motor und Sport" z którego zaczerpnięte są podstawowe podane tu informacje dotyczące badań przeprowadzonych m. in. w RFN, podbudowując argumenty za zapinaniem pasów, sięgnęło między innymi do wywiadu ze znanym w tym kraju chirurgiem <br>specjalistą w zakresie obrażeń powstających w trakcie wypadków drogowych, jakim jest &lt;hi&gt;prof. Ebergard Gogler.&lt;/hi&gt;<br>W odpowiedzi na pytanie, jakich obrażeń można uniknąć lub je poważnie złagodzić przez stosowanie pasów, rozmówca odpowiada, że &lt;gap&gt; <br>Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że największą część obrażeń w wypadkach drogowych stanowią &lt;hi&gt;urazy głowy&lt;/hi&gt;, następnie &lt;hi&gt;klatki piersiowej&lt;/hi&gt; oraz &lt;hi&gt;narządów brzusznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego