Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i poprawę gospodarowania.
Wprowadzenie zasad JRW uprościło ruch towarowy, który stał się szybszy i tańszy. Przypadki zwłoki na granicach stały się znacznie rzadsze. Została także uproszczona procedura zwrotu wadliwych towarów. Szczególnie zauważalną obniżkę kosztów spowodowało nasilenie konkurencji w sferze komunikacji, gdzie według opinii przedstawicieli różnych przedsiębiorstw, ceny spadły aż o 50%. Pozytywne są także efekty harmonizacji technicznej. Wolniejsze są natomiast działania w dziedzinie usług finansowych i na rynku ubezpieczeń. Wytyczne Komisji dotyczące ubezpieczeń weszły w życie w 1994r. Pewne
badane firmy potwierdziły fakt zaostrzenia się konkurencji na rynku Unii Europejskiej oraz pojawienia się wyraźnych bodźców stymulujących wprowadzanie na rynek nowych produktów i poprawę gospodarowania.<br>Wprowadzenie zasad JRW uprościło ruch towarowy, który stał się szybszy i tańszy. Przypadki zwłoki na granicach stały się znacznie rzadsze. Została także uproszczona procedura zwrotu wadliwych towarów. Szczególnie zauważalną obniżkę kosztów spowodowało nasilenie konkurencji w sferze komunikacji, gdzie według opinii przedstawicieli różnych przedsiębiorstw, ceny spadły aż o 50%. Pozytywne są także efekty harmonizacji technicznej. Wolniejsze są natomiast działania w dziedzinie usług finansowych i na rynku ubezpieczeń. Wytyczne Komisji dotyczące ubezpieczeń weszły w życie w 1994r. Pewne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego