Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.
Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.
Strukturę wystawców na targach niemieckich przedstawia rys.38.
Jak widać, dominujące znaczenie na targach organizowanych w Niemczech mają wystawcy z krajów Unii Europejskiej. Jest to ważne z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy chcieliby dotrzeć do takiej grupy docelowej na targach niemieckich
których powierzchnia wyniosła 5,9mlnm2. Wzięło w nich udział 130tys. wystawców, a zwiedziło je 9,2mln osób. Rozwój targów niemieckich jest przedstawiony na rys.36.<br>Z rysunku wynika, że w analizowanym okresie liczba wystawców rosła, tylko w 1993r. wzrost ten został zahamowany. Natomiast liczba zwiedzających targi niemieckie w tym okresie wahała się, co przedstawia rys.37.<br>Strukturę wystawców na targach niemieckich przedstawia rys.38.<br>Jak widać, dominujące znaczenie na targach organizowanych w Niemczech mają wystawcy z krajów Unii Europejskiej. Jest to ważne z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy chcieliby dotrzeć do takiej grupy docelowej na targach niemieckich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego