Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tańsze niż wcześniej. Odpowiedzią Air Polonii była promocja "bilet za złotówkę".

Wojna pechowa

Wojny cenowe zwykle są korzystne dla klientów, choć nie zawsze. Przekonali się o tym ci, którzy zdecydowali się na zagraniczne wyjazdy korzystając z tanich ofert biur turystycznych. Czasem okazywało się, że kupili bilet w jedną stronę. Biura walcząc o klientów proponują coraz niższe ceny na granicy opłacalności, a często - jak się okazuje - poniżej. Wpadając w pętlę zadłużenia muszą za wszelką cenę zdobywać coraz to nowych i nowych. Wystarczy wówczas drobny incydent (ostatnio w przypadku El Greco była to konieczność wyczarterowania samolotu) i nadchodzi katastrofa. Co roku bankrutuje kilka
tańsze niż wcześniej. Odpowiedzią Air Polonii była promocja "bilet za złotówkę".<br><br>&lt;tit&gt;Wojna pechowa&lt;/&gt;<br><br>Wojny cenowe zwykle są korzystne dla klientów, choć nie zawsze. Przekonali się o tym ci, którzy zdecydowali się na zagraniczne wyjazdy korzystając z tanich ofert biur turystycznych. Czasem okazywało się, że kupili bilet w jedną stronę. Biura walcząc o klientów proponują coraz niższe ceny na granicy opłacalności, a często - jak się okazuje - poniżej. Wpadając w pętlę zadłużenia muszą za wszelką cenę zdobywać coraz to nowych i nowych. Wystarczy wówczas drobny incydent (ostatnio w przypadku El Greco była to konieczność wyczarterowania samolotu) i nadchodzi katastrofa. Co roku bankrutuje kilka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego