Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Super Express
Nr: 20/2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
miejscu.

- I co dalej?

- Z jednej strony miałem talent do pisania muzyki we wszystkich stylach, z drugiej - mogłem bez końca komponować i wykonywać utwory bluesowe, w których większą rolę odgrywa stan emocjonalny. Wpadałem w trans. Grałem jedną piosenkę dwie godziny, dłubiąc na gitarze coś bardzo prymitywnego, a jednocześnie serce mi waliło. Tańczyłem po całym mieszkaniu. Było w tym coś z afrykańskiego rytualnego tańca. Później często mnie wynajmowano do grania z różnymi osobami. Współpracowałem np. z Ireną Jarocką, Marylą Rodowicz, Krzysztofem Krawczykiem, nawet Tercetem Egzotycznym. Nagrałem około stu płyt dla różnych wykonawców. A w domu robiłem zupełnie coś innego. Grałem rzeczy, o
miejscu.<br><br>- I co dalej?<br><br>- Z jednej strony miałem talent do pisania muzyki we wszystkich stylach, z drugiej - mogłem bez końca komponować i wykonywać utwory bluesowe, w których większą rolę odgrywa stan emocjonalny. Wpadałem w trans. Grałem jedną piosenkę dwie godziny, dłubiąc na gitarze coś bardzo prymitywnego, a jednocześnie serce mi waliło. Tańczyłem po całym mieszkaniu. Było w tym coś z afrykańskiego rytualnego tańca. Później często mnie wynajmowano do grania z różnymi osobami. Współpracowałem np. z Ireną Jarocką, Marylą Rodowicz, Krzysztofem Krawczykiem, nawet Tercetem Egzotycznym. Nagrałem około stu płyt dla różnych wykonawców. A w domu robiłem zupełnie coś innego. Grałem rzeczy, o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego